Wednesday, February 2, 2011

Yeah! YEah! Balik Kesuma~heee...

Yo watsup! hahaha...aku ni terover doss ckit coz dapat balik uma! hahaha~gile la macam x balik setahun je kan?wakakaaka~padahal baru bape minggu je..jap2..minggu pn x sampi rase nye...heeee...yang wat aku exited sangat ni sebab aku balik gan puan nana~hahaha! 1st tyme balik gan die..die cousin aku,cousin yang paling rapat gan aku...sume cite aku die taw..macam 2 jugak la cite die...hehehe...~Rahsiamu Di tanganku~hahaha!! die sekarang ni da jadi orang Melaka..haha..bese la kan,da kawin gan orang melaka,kena la dok melaka...hehe...katanye bosan sangat dok melaka,ea la x de benda nak wat..so,die balik la uma die..heeee...urm,cousin aku ni baru kawin akhir taun lepas..kire masih pengantin baru lagi la kan..hehe..aku ade jugak tanye die,x seday ke nak tinggal suami die?hehehe..die kata seday la jugak..hehe..malu2 kuching puan nana ni taw...hehehe

Seb bek la tiket bas Puan nana da belikan..klo beli tyme nak nek bas 2,memang x dapat la jawab nye...bese la kan tyme Ghaya ni~heee...urm,aku nek bas kol 2.00 pm..seb bek la kami x kene tinggal bas,mane x nye,Puan nana n hubby lambat...hehehe...pastu den jugak yang disalahkan nye...sabo je la kan..heee...x po la den maafkan...hahaha!!

ha! ni la Puan nana...heee..

Sesampi je,baru kol 1.45 pm..hehehe..xde la lambat pun kan?hahaha.. bese la nak wat cite melayu cikit..heeee...naik je bas aku cakap la kat pakcik driver 2 nak turun serdang..tibe2 bole plak die nak mengatal~haih! tampo nk???hahaha,..aku cakap kat pakcik 2 macam ni..ehem,ehem "pakci,nanti berenti kat serdang ea?" pastu pakcik 2 pun jawab " kalau x nak berenti?" ha??apakah pakcik ni..dalam ati aku la..tetibe je ckp mcm 2..aku wat x layan je..tapi,Puan nana kat belakang aku pun cakap benda yang same kat pakcik 2..n pakcik 2 pun cakap bnde yang same jugak kat die..seb bek la Puan nana x melenting..hehe..


Bila da duduk dalam bas,bese la...sojuk nak gilo..hahaha..aku x sempat nak beli bekalan di hari2 tua plak...haih~ seb bek la Puan nana bawak...hehehe...die siap bawak bekal nasi taw...just for me...hehehe...made by?made by hand oleh Puan nana sendiri taw~auww,kelaas uu :D  suka mak nyah!hahaha..sedap kot die masak...lauk die daging masak kari and sayur kobis goreng...wah~terliur sampi sekarang taw..hehehehe...

Puan nana ni tue sthn je gan aku..hehehe

Aku ni pantang jumpe gan Puan nana ni..kalo jumpe mesti x tid0..hahaa..means kitorg akan borak selagi bole..hahaha~macam2 nak di cite...kejap die cerita...kejap aku cerita...macam2 la..hehehe..tapi sempat kot nak mengata cikit2 2...hahaha!! bile da cite 2,x hengat2 plak tyme nye kan...hehehe..

So,tu la serba sedikit cite saya ea...hehehe...urm,walaupun sekejap je jumpe die tp best sangat2..mane x nye,aku ni pantang kalo x jumpe die...hehehe,..sebab 2 la kalo jumpe x nampak orang kiri kanan..heee..and kisah kami berakhir bile abang aku ambik aku kat uma die..hehehe...ha,mesti korg pening an?hehe...mase aku turun kat serdang 2,abang aku lambat,so..aku balik la gan die..hehehe.. :D

No comments:

Post a Comment