Saturday, February 26, 2011

Perasaan saya sangat mendalam kan?????

That`s me...ade mase aku rase sangat terluka...and ade mase aku sangat rilexs...and aku selalu happy with my life...but,if it`s about love...i can`t stand longer...aku x kuat...aku lemah...aku jatuh...aku kecewa...aku seday...aku patah hati...aku merana...kenapa aku jadi macam 2???? kenape perasaan takut kehilangan orang yang aku sayang 2 kuat???kenape aku x yakin dengan ape yang tertulis dalam hidup aku???

May be aku penah rase chenta 2 sendiri...walaupun singkat...tapi ade yang indah...and ade yang kecewa...may be pengakiran kisah chenta aku 2 kecewa...and may be disebabkan itu...aku jadi begini....aku Trauma ke????ea ke??? ke aku masih x bole terima tentang ape yang berlaku....aku x bole berpatah balik...aku taw aku kene ter0s kan hidup...aku kena kuat kan hati...aku kena berjuang tok mase depan aku...aku perlu jaga keluarga aku...aku perlu tolong mereka...aku kene stabil kan keadaan aku dulu...aku kena kuat kan semangat tok ter0s kan pelajaran aku...aku mesti kuat~aku taw aku bole buat sume 2...Insyallah....

Mungkin terlalu awal tok aku memikirkan soal chenta...ish3...julia julia...kenape la ko bole jadi macam ni???ko sunyi sangat ke???? ko pun taw kan ape yang ko nak..tapi kenape ko x kejar dulu ape yang ko nak kan 2???kenape mesti soal chenta jadi penghalang ko????come on! kuat kan hati ko ok~ ko bole buat!!! ko mesti cube!!! sume 2 mase depan ko...jangan sia2 kan cite2 and harapan keluarga ko...ko  taw keluarga ko mesti harapkan ko satu ari nanti...julia! kuat ea!

Betol kata orang,chenta ni subjective...everybody can give their ideas and thought....everybody have their own description towards love...and we must be very strong to handle this thing~haishhh!!! bonci lak aiii!!!
mo0d : hurt!!!!  

No comments:

Post a Comment