Saturday, February 26, 2011

Kenduri with Cik Nanie :D

Halo halo! :D ari ni bangun je tid0 tengok da ade mesej from Cik Nanie,dengan malas nye aku bace... "ju,kt mne?" aku pn balas "kat uma je" dalam ati aku da taw da maksud Cik Nanie 2...mesti nak ajak g somewhere...hehehe...rupe2 nye~ bet0l :D

Cik Nanie ajak aku g kenduri uma kawan die...seb bek aku penah jumpe kawan die 2...kenal la jugak kan,kalo x kenal x nak aku pegi...hehehehe...malu je woh~heeee....urm,dalam k0l 1.30 pm die sampi...gan kete myvi kaler putih nye 2..hehehe...urm, dalam kete borak la macam2..bese la da lame x jumpe kan..exited nak cite sampi lupe2..hahaha!!! urm,kitorang just g kenduri 2 je..then,tr0s balik...x g mane2 pun...

Dalam perjalanan balik 2,Cik Nanie mengidam nak minum air kelapa...hehehe,siap belanjer aku lagi ea...hehehe...time kasih Cik Nanie...x nak2 aku pun terima jugak,abih da orang belanjer kan...hikhikhik... :D
So,itu le cite nye yang teman nak kabar kan...hehehe...walaupun sekejap tapi fun jugak la kan...da lame sangat x jumpe die sebenarnye..kalo cuti sem pun susah nak kua gan mak cik ni...heeeee...mane x nye,asik keje jep...pas 2 ade je bende die nak wat ...hyperactive betol kawan aku sorang ni..hehehe..xpe la yang penting die happy~ :D



















ni da sampi uma aku kot~sempat je kami :D 

No comments:

Post a Comment