Tuesday, February 1, 2011

Going Makan Bersama-Sama :D


Salam to all readers, ari ni aku nk cte psal aku g kua mamam gan housemate aku..urm,ktorg g kua mamam ni ari khamis ari 2...hehee....sowie ea sy lmbt update plak...heeee...urm, wlpun da lmbt x kire nk jugak2 update..heee..nk taw sape org2 nye?? urm,aku,mijah,Ada n ujie(housemate baru kitorg)


Ha, aku nak sangat update ni bkn sebab ape..sje suke2...hehe...urm,kitorg g kua dlm pukul 9 malam...hai,tyme2 ni br kua mamam??ape kess??hehehe...bese la,lepas kua mamam kitorg kua jalan2 sekali...so,sebab 2 la kua malam2 ckit...hehe...urm,aku kua pn gan pempuan2 je kn.so, jgn fikir macam2 ea :p hee...



Sesampi je kitorg kat kedai makan 2,bukan men ramai lagi manusia yang ado~ nasib baik la mse kitorg pegi 2 ade tempat duduk banyak...so,kitorg pn duduk la mne2 tempat yang kitorg nk...hahaha..bile da dodok,urm...bukan men lamo laie nk ambik order kn...(tibo2 plak ckp minang)hahaha!! ok,da dpt oreder kitorg pn mule la mengarut..hahaha...mcm2 cite kami borakkan...kena kan orang 2 la,kena kan orang ni la..hehehe..



Lama jugak la kitorg kt kedai 2..lepas kitorg mamam,kitorg pn g la jenjalan sambil nek kete kawan aku...Cik mijah..hehehe...urm,da malam2 pn sempat je nak melilau2...urm,kitorg lepak2 kat sungai melaka jep..urm,kat citu ade karoke open,sebelom 2 aku penah la join..best jugak la nyanyi depan org...walaupun nebes nye lebih..hehehe,,tapi lama2 ok la..heee...urm,that day kitorg just lepak2 tengok sungai 2..hahaha...



Malam 2 ujan plak...so,x mengizinkan kitorg tok lepak lelame..kitorg pn blik la dalam k0l 11.30 mlm mcm 2 la..hahaha...So,ble da blik bkn nye menid0rkan diri masing2...pe lg,online tyme la kn...hahaha











Ok la,cukup la aku mengarut tok malam ni ea...malam ke??hehehe..jom nk cite lg psal kesah len plak... :D


2 comments:

  1. eh2?..ada awek lain la kat situ..haha!

    ReplyDelete
  2. housemate baru la~ tampa kang nk gatal2 plak die~hahahaha!!!!!

    ReplyDelete