Sunday, February 13, 2011

maybe....hurm...entah la...heee....huh~

halo halo~sowie...agak lame jugak aku tinggal blog ni kn...hehehe...hencik blog..sy busy ckit la...urm,ari ni aku nak cite cikit pasal ape yang aku rase...hurmm...agak penting jgk la...uhuhuhu....urm,perkara yang aku x nak berlaku da pun berlaku....jeng..jeng...jeng...nak taw x?? heeee....

I`m in love~ damn...huhuhu..urm,aku pun x taw macam mane bole jadi macam ni...haih~ Cik julia,awk kata awk x nak berchenta?!!! tapi sekarang macam mane ni??hurm...maybe sebab die pandai ambik ati kot...and....sangat...sangat...sangat...romantik...wahhh~hahaha!!! jangan jeles u alls :D

Orang yang aku nak cite ni,die sebenarnya sangat la lain dari lelaki-lelaki yang aku kenal...haishh...heee...tapi aku takut la die wat benda yang sama macam ex aku...hurm...aku paling takut keciwa...tapi,die pesan kat aku...jangan terlalu berasa kecewa dalam hidup...sebab kalo kite keciwa, means kite menyakitkan diri kite sendiri..die kata lagi, yang die pnah keciwa...banyak kali coz die dalam aliran business,so..cabaran 2 memang tinggi...and die x penah putus asa...urm,die bagi aku spirit tok teruskan hidup...

Banyak yang ktorg bualkan...setiap kali kami kongsi cerita,die mesti akan bagi nasihat kat aku...hurm...siap suwuh aku jaga kan farm die(arowana..ikan kelisa 2..ish3..)...hehehe...urm,aku ni bukan la nak duit pun...aku x kesah die macam mane...as long aku taw die sayang aku ...tu da cukup..cume...kitorg ni sangat jauh berbeza...means,kehidupan die sangat stabil...aku pun nek takut bile taw status die...means,die sorg yang berada...hurm...klo korg nk taw,die la yg aku maksudkan dengan post aku yang sebelom ni...die x contact aku sebab die busy gan keje die...urm,2 minggu die kat pahang tok settle kan keje...minggu ni die ade roadshow plak...urm...he is very bz men...tapi,dalam bz2 die pun sempat je kitorg chatting..hahaha!!! urm, everyday kitorg chatting...and everytime aku dengan die...macam-macam perasaan aku...OMG!!! huhuhuhu...

Urmmm...sekarang ni,aku dalam dilema...ea la kan,aku x taw die macam mane...hidup die macam mane...tapi...setiap kali aku teringat kat die...mesti aku rasa something....macam mane aku rasa kat ex aku dulu..macam 2 la sekarang....aku jatuh chenta kah?????????? pengalaman buat aku takut...tapi...insyallah...die pun penah keciwa...tapi die redha dengan setiap yang berlaku...and die nak aku pun jadi macam die...terima ketentuan yang datang...( Ya Allah...kuatkan hati kami Ya Allah..)

Jika ada izin Nya...alamat nye aku terbang ke sana ke mari la...hehehe...insyallah...doakan kami ea...aku pun da serik nak berchenta lagi...and aku pun x bole nak berharap sangat die jodoh aku...tapi aku akan cube pertahankan hubungan kami selagi bole...insyallah... aminnnn....

2 comments:

  1. huhu..x salah mencube jue..
    ko pn b'hak happy cam org lain jugak kan
    =) tp jgn t'lalu berharap..
    chayok2~

    ReplyDelete
  2. yup2..hehe..arigato00..
    insyallah ler.. :D

    ReplyDelete