Tuesday, February 15, 2011

Suke nye dapat contact balik!!! :D

salam~ ha! ari ni aku nak cerita cikit...aku suke sangat bile dapat contact balik gan kawan-kawan aku yang kat selayang ....hehehe....best giler!!! macam-macam komen aku dapat dari dorang..hahaha!!!

Semalam aku chat gan Cik Huda..hehehe...bukan men nak cerita lagi die...urm,baru la aku taw dulu aku ni muke sombong...hahaha!!! die kata kat aku,aku ni selalu wat muke masam...da macam taik~hampesss!!! hahaha~ then lagi die kata aku ni asik wat muke je kalo nampak orang...ish2...means 24 hours muke masam~heee...then aku pn admit kat die yang aku ni dulu memang sombong cikit la...cikit je..hehehe..urm,sebenar nye aku bukan sombong...just malu je..dulu aku sangat-sangat la pemalu..haih~ jumpe orang asik wat muke..kalo silap orang tengok 2 agak2 aku da kene tampa kot..hahaha!! mane x nye,jumpe orang takut..malu..pastu wat muke~hahaha!!!

Hurm,ari ni plak aku add kawan lame aku...juniza~die ni dak selayang jugak..hai~bile da besau2 n tue2 ni la baru nak teg0r2 ea...hahaha!!! mane x nye..aku pun terpisah gan dorg lame kot...aku pangil die ija je..die ni sporting abis~heehehe...kepoh jugak orang nye...cute macam chinese look..Cik Huda pun cun jugak..hehehe...aku ingat kan mereka2 ni da x ingat or kenal aku..rupe nye,muke aku ni xde nampak berubahan yang ketara so..mereka2 kenal la aku..hahaha!!! sengal tol aku ni..hehehe..klo wat plastic surgery memang la dorg x kenal~hahahaha!!!

Bile da borak2 gan dorg tibe2 teringat pulak kenangan mase kecik2...hehehe...aku ni dulu xde la nakal sangat..bese2 je..hehehe..urm, mase skola rendah aku baik je..haha! sebab aku ni suke wat al sendiri..malas nak ambik taw al orang..kawan pun xde la rapat sangat...bese2 je sume..tapi bile da besar..da masuk skola menengah ramai kawan baik...kawan rapat...sume la...hehehe...urm,bese la kan,makin hari kita semakin matang...aku happy sangat gan life aku sekarang...rupe nye banyak perubahan...aku je x sedar..hehehe...bese la kan,perubahan diri kita orang yang nampak...kite x nampak... :D

So,sempena maulud nabi ni..aku sangat bersyukur atas ape yang berlaku dalam hidup aku...and aku sangat hargai orang yang sentiasa ingat aku..sentiasa menceriakan aku...sentiasa ada di sisi aku ...and yang paling penting orang yang sentiasa sayang kan aku... :D LOVE KORANG SUME TAW...SAMPI MATI :D

2 comments:

  1. hahahaha.. bkn stakat masam je jue.. cam gangster pn ade! wakakakaka.. **joking!

    neway..nice entry.

    ReplyDelete
  2. hahahaha~aku memang gengster woh~xde al pnye...heheehe :D tinkiu ..heee...

    ReplyDelete