Monday, February 14, 2011

my cousin wedding

ari ni aku nak update pasal my cousin wedding..actually wedding die 5/2/2011...hehehe...t`lambat plak aku update...mane x nye,orang yang ade picture lambat upload..hehehe...klo xde picture x meriah la kan..hahaha~

Persandingan die berlangsung di Sungai Petani(s.p),Kedah...urm,aku memang teringin sangat nak pegi S.P ni..aku pun x taw kenape...tapi! bile da pegi x dapat nak jalan2 plak...ea la,aku datang kenduri die je...lepas 2 teros balik uma makcik aku kat parit buntar(titi serong) urm, x dapat la nak jalan2...xpe2...len kali mesti dapat pegi..hehehe..

Ramai x ramai la orang yang datang,..coz,simple je majlis die...xde sanding2 atas pelamin pn...just makan beradab je...urm,ok la 2 kan..at least aku kenal sape cousin aku nye wife...huhuhu...urm, sebenarnye kitorg da lame x calling2..coz,we have family problem..my family with his family...and thats why la ktorg x jumpe..and mase jumpe ari 2...adik2 die punye la sombong gan aku n my other cousin...haih~ xpe la kan,nak wat macam mane...yang penting! kitorg datang taw~huhuhu...



The best part at that time is.....kami dapat karoke...hahaha!!! (gile karok btol)heee... best gler dapat karok...tapi agak nebess...hehe...ea la mane x nye,depan orang ramai kot :D tapi aku act cool~ hehehe...




with my cousin (kak fiza @ along ) 
family gathering 
..hehehe


 abg den yg gilo~ hahaha!
Last but not list, i`m very happy n enjoy the wedding...walaupun~         

No comments:

Post a Comment