Wednesday, February 2, 2011

Tak Tahu Ape Yang Aku Fikir~hurm....

aku x taw la ape yang aku fikirkan sekarang ni...aku rasa macam aku hilang sesuatu...means,seseorang maybe...hurm...tapi! sape? tah la..hai~senang datang dan senang pergi...2 la insan yang bergelar lelaki...kan gegulrs? hurm...tension jugak bile kite da kenal orang 2,da berkenan di hati...tibe2 ilang pulak kan...hai~bese la 2 la lumrah kalo kite berkenalan secara "halus" orang sekarang pangil secara "maya" urm,benci la ade perasaan macam ni...macam syok sendiri je?!! ohh!! damn~ hurm...x nk la pikir lagi...mengarut je...

Wahai Cik ati..tolong la tenang ea...sume 2 dusta belaka...dashyattt~~haha!! hurm,to all`s yang wat macam ni,x elok taw...taw x ati kite ni macam mane rapuh nye???hurm...bad bad bad boy!! x suke taw!! cakap mak kite~ hukhukhuk...aku pun satu..da ade pengalaman pun still x serik2!!! JULIA WAKE UP!!! WAKE UP!!! SOMEBODY,PLEASE MAKE ME WAKE UP BEFORE IS TO LATE.....

i try harder to forget someone...and it hard to forgot what has happen in my life..but now..the thing is still hunted me and it makes me feel like i`m desperate to love..and hello Julia! wake up,someone that you really wont is not an ordinary person ok...he is somebody and more than you can be..so,just do your thing an let he do his thing..so! don`t dream about him also ok! keep it up gurl! you can do it..and i know that i can!! just give me time to recovery my heart...(sosah pona la kalo ado ati macam den ni ha,kojap bona da sakit ati...haaiii~~) 

No comments:

Post a Comment