Saturday, February 26, 2011

What should I do???? hurmm...

Lately aku x taw la ape yang aku fikir...urm,macam2 yang aku fikir...terlalu banyak...sampi x terkawal...aku mula fikir kan sesuatu dengan serius...aku cube tok berfikiran positif...tapi,aku rase aku x bole...ade perkara kite bole positif...and ade pekara kite kene fikir logik...pada aku,benda yang aku fikir ni...logik kot...hahaha~ urmm...ad0iii~poning ni ha~but first...i want to thanks him...

Aku taw perasaan aku ni still at the beginning and i know i should n `t take any risk on this relationship..but...i already do it...so,here we goo~i`m hurt! alamak~kecoh tol la aku ni...ckit2 nak tacing...tapi...urm,mybe aku terlalu guriga or aku da dapat kesan tektik2 yang die nak wat...urm,kalo korang jadi aku pun,korang bole fikir logik...ok,aku bagi satu situasi...korang kenal gan sorang mamat ni..and at first korang rase sangat selesa gan die and die pun same...so,that means korang saling terpesona antara satu sama lain...urm, korang nye persaan 2 berlarutan sampi la satu tahap...dalam hati korang,korang rase something...rase macam ade sesuatu yang lelaki 2 nak...means macam nak permainkan perasaan korang...urm, means die nak beralih arah kat orang len and dalam masa yang same,die still nak flirt korang...urm,ape yang korang rase?????something right????????
and lelaki yang korang kenal 2 seorang yang sangat berjaya dalam hidup...and means die bole dapat mane2 pompuan yang die nak...so,korang rase2 la kan...lelaki 2 bet0l2 gan korang or just nak permainkan perasaan korang.....

Aku x taw la nak cakap macam mane...urm,die baik...pada aku die sangat baik...die banyak bagi nasihat kat aku...nak diikotkan antara kawan2 lelaki aku,die la yang paling positif bile berfikir...means die ade wawasan,ade pandangan and cara die tersendiri...may be 2 la kot cara die~ urm....korang rase aku yang terlalu jauh berfikir atau ape????peristiwa silam buat aku takut...sangat takut....aku taw maksud nye...maksud nye,aku x bersedia untuk terima chenta...aku x bersedia tok terima perasaan tu lagi...aku terlalu takut....Ya Allah...kenapa aku jadi begini??? kenapa aku terlalu mudah terpengaruh dengan sume kata2 lelaki...kenapa aku x kuat macam orang lain????kenapa? kenapa? and...aku lupe dengan pesanan die...."jangan terlalu kecewa" aku akan kuat kan ati aku...and aku akan semat kan dalam hati aku perkataan tu....aku kene kuat kan diri aku...Insyallah.....Ya Allah...kuat kan aku....

I don`t know what am i thinking right know....
I hope u not playing with my heart....
I also not than strong to accept your love...to me,you are somebody...and i`m nobody...
I never thought that we know each other...and i also hope that we don`t meet each other...
Why i`m feeling that hurt right know?why? why?
i want to stop our relationship...but i can`t...i`m not that strong to put you away from my heart.........

No comments:

Post a Comment