Sunday, March 27, 2011

waiting..and still...

As salam...da lame rase nye aku x bukak blog ni...hehehe...urm, lately aku a bit mo0dy...don`t know why...mybe perubahan hormon kot...opss!!! hahaha~ nak taw x maksud aku :"waiting and still 2" ? actually it`s for someone...Si Die la..sape lagi kan...urm, die still x balik lagi dari hometown die...aku a bit worried actually...haih~ hopefully everything is fine...everyday...every second... i pray that nothing happen towards him and everything is fine...like i said before...aku x berharap..aku berdoa...and sentiasa berdoa...insyallah, jika kite ikhlas dalam sesuatu hubungan...Allah akan restu ape saje perbuatan kite 2... :D  and aku harap die ade alasan dan sebab yang munasabah.. :D

So, aku balik Kesuma minggu ni...hehehehe...actually aku ade kelas Ko-k(curriculum) and aku ingat nak balik melaka ari sabtu...last minutes my classmate call me and told me that the class is cancel...so,x jadi la aku balik...and terpakse la aku mungkir janji gan housemate aku...hurm,aku sebenar nye rase bersalah jugak gan die..tapi nak wat macam mane kan...my mom pun macam x bagi aku balik awal..so,aku kene ik0t die g Job Fair..kat PWTC...urm,ramai giler manusia yang datang booth MRCB 2...hehehe...mule2 aku agak bosan..then,lame2 aku x tahan aku tolong sekali...it was fun :D suke tengok ragam mereka2 yang mencari kerja..next year may be turn aku plak kot cari keje..hehehe...

Hurm,last but not list...i pray for u every time...i always pray that u will be fine..and go0d health... i pray u will come back so0n...insyallah...but if u not coming..... i always remember your advice... "jangan terlalu kecewa" "jodoh di tangan Tuhan" and "kita hanya mampu merancang,Tuhan menentukan segalanya" .... :)

No comments:

Post a Comment