Saturday, March 12, 2011

Ape nak wat ari ni???

hadoiii~~heehehee...hurm,bosan la...ari ni,aku dari uma Kesuma otw terus ke kelas ko-k kat melaka...perghhh...seb bek sempat...hehehehe...urm,aku set time k0l 7...and agak lambat jugak la aku tid0...hahaha...then,sedar2 pukul 8.20 am...hahahaha!!!  kelas aku start k0l 11 am..tapi aku lambat setengah jam je..ok la kan..hehehe...urm, bile da datang lambat kelas plak abis awal..hahaha~ abih je kelas,ter0s kene pegi kenduri...uma cousin aku...sebenarnye x jauh pn..jalan kaki pun sampai..tapi 2 la..aku ni sedara je dekat..tapi x penah jenguk~ hahaha!!!!

So,bile da pegi 2 ade la jumpe makcik2 aku kat situ...urm,x ramai pun...jumpe 5-6 orang je ...bole la dari x jumpe langsung kan...then...bile da jumpe ape lagi...balik la an~hahaha~hurm...ble da balik xde keje len selain on9 sampi lebam~hehehehe...hurm,2 la keje saya ea :D urm, cume aku x paham kenapa susah sangat aku nak cube berkawan gan orang...hurmmm...pelik2...macam aku ade wat salah je~ but,aku x kesah la...ape die nak wat,wat la...hal die bukan hal aku kan kan kan~hehehe..

Saya rindu la kat Si Die...hurmm...die sangat busy...menyampah la...x suke x suke x suke~ +_+ xpe la...tapi...kadang2 2 aku risau...worry sangat ape la yang mak die akan cakap pasal hubungan kitorg...actually,hubungan kami masih baru...kalo mak die kata "no" that`s mean.......i understand...but, if he`s mother said "yes" so, i hope that it will stand forever...insyallah...DIA je yang taw ape di sebalik sume kejadian Nya...aku berserah and redha..."jangan terlalu kecewa.." tapi...last word die cakap kat aku..."i berharap sangat dengan u...but...i da janji gan my mom"..so...takdir Tuhan kan sume ni...aku redha..and aku terima segala ketentuan Nya...and lakukan ape yang mampu...insyallah... :) moga aku kuat terima segala jawapan....aminn... :)

No comments:

Post a Comment