Tuesday, March 8, 2011

Kenape Gan Saya ni...hurmm...

huit~heeee....hurmm...kenape gan aku ni?tibe2 rase x sedap ati ni...something happen ke kt die...takut la...hurmm...hopefully everything is fine...Ya Allah....

Ari 2 kitorg gay0t x hengat dunia...hehehe...punye la lame,sampi nak tertid0 rase nye...tapi ku tahan jebat..hehehe...hurm,that was very very very meaningful for me and for him...urm,banyak yang aku taw pasal die...and ape yang aku taw,die ade minat yang sangat pelik..but for me is unique...heeee...urm, tapi..dalam masa yang same kami ade minat yang same...for example,die minat melukis and die keje pun memang dalam bidang 2...aku pun minat melukis jugak! hehehe...tapi aku x sekerap die..macam aku pulak,aku suke design dress..tapi da lame jugak la aku tinggal...heeeee....and die minat kucing jugak! auwww~hahaha...urm,yang unik nye die ni ialah die suke kucing yang unik...means yang kite sendiri x penah terfikir...hahaha! ke aku je??heeee...die jugak suke bonzai...urm,die kata..sume bende yang die suke..die akan kaji dari mule bende 2 wujud...wahh~~hurm,macam aku pulak,if aku suke bende 2 aku sental je..hahahaha!!! urm,details betol die...haih~ hehehe..

Suddenly i miss him...but...hopefully everything is fine...and sekarang ni..aku nak wat keje aku yang melambak2...ahahaha!!! bubye ;)

No comments:

Post a Comment