Tuesday, March 15, 2011

FRUST!!!! hurmmm....

Adoiiiii~ hurmmm...nak taw x aku frust kenape?hurm...aku  frust sebab banyak sangat keje yang nak kene settle this week...hurmmm...gan assignment nye...gan presentation nye...gan proposal nye....haih~ 2 la as a student memang banyak benda nak kene wat....urm,kalo this week ade presentation, next week ade assignment,bole la aku handle...ni x...adoiiii!!! hurm,rase macam nak quit je study...tapi...aku ade 3 sem je lagi...hurmm...tensi0n w0h!! haih~

Kadang2 2 aku rasa penat sangat...macam da give up...tapi bile kenangkan balik family...orang yang aku sayang...urm,sume nak aku berjaya..sume nak aku cemerlang dalam pelajaran...tapi aku penat la...hurm...dalam study ni memang banyak level yang kite kene pegi...macam kite men game...macam 2 la study...urm,and now aku berada dalam level 6 and i need 3 level to complete my game...but,in every game have the difficulty level...and now,aku da rase tahap kesusahan nye 2...urm...so! macam mane nak menang game ni???

Setiap hari aku fikir...urmm...and setiap sem yang aku lalui,aku rase aku x bole nak wat..tapi,semakin hari semakin tinggi aku naik...aku daki...dalam x sedar aku dalam "tahap bahaya" sekarang ni...sebab ape???sebab,kalo aku patah balik...aku sia2 kan ape yang aku wat selama ni...and kalo aku teruskan...cabaran semakin kuat and semakin aku kene berusaha and terus berusaha....urmm...aku x penah rase give up macam ni...sangat mencabar...urmmm...xpe la..aku cube tok kuat kan semangat aku...semakin nak exam ni la aku rase x daya nak hadapi cabaran...

Ya Allah....berila aku semangat...semangat untuk terus kan pembelajaranku ini...kuat kan hati aku untuk menempuhi hari2 yang mendatang...lembutkan la hati lecturer2 aku....aminnn.......(hehe)..

No comments:

Post a Comment