Saturday, March 5, 2011

Manusia Dan Ragam nya~

Huit orang kampung~ :D urm,today...ape ea nak bebel ari ni?hehehe...nothing much actually...just wanted to tell about how far we can go to if diri kite sangat menyayangi seseorang...macam aku la kot..hahaha!! hurmm..tapi aku rase aku ni memang cepat sayang kan orang..may be aku ni ceria sangat kot...hahahahaha!!! xde la..mengarut jep..heee...urm,Alhamdulilah ade jugak orang yang nak jadi kawan aku..ade jugak yang nak jadi adik angkat aku..aku memang suke bersembang..tapi ade mase nye jugak la..sometimes aku ni sangat pendiam..may be aku diam 2 ade sebab...may be sebab aku nak tengok setiap gerak laku and cara setiap orang..x kesah la dari segi percakapan ke,perbuatan ke,kelakuan ke..sume nye la kan..heeee...pelik x saya???hehehe...tapi rase2 nye x kan :D

Aku sebenar nye memang macam 2..tapi aku kalo tengah usha orang aku x kan wat sampi orang 2 perasan yang aku pandang die..or aku tengah teliti die satu persatu...hahaha!! may be aku tengok cara dorang berkomunikasi antara satu sama lain kot..hurm..x len dari 2..ade jugak manusia yang x taw malu..means mencari yang x pasti n mengaku sesuatu yang belom pasti menjadi milik kite...hurmm...for me,that not the issues..it just,sometime when we think about it..it just x masuk akal...pada aku,better i leave if people doesn't want u..actually, aku bukan nak menjatuhkan orang..tapi,bende ni really happen..so...aku doa sangat2 aku x jadi macam 2...insyallah~amin...

Like my post ni kan...manusia dan ragamnya...urm,saya harap saya bole kawal diri saya....insyallah...
last but not list,bersyukur gan ape yang kite ade sekarang...and berdoa jodoh yang baik tok diri kite sendiri...insyallah,DIA akan permudahkan segala nye...mudah2 an..."kita hanya mampu merancang,hanya Tuhan yang menetukan segala nye...kesabaran adalah tiang kepada segala tiap tingkah laku kite... :) renung-renungkan ea

No comments:

Post a Comment