Sunday, March 6, 2011

Saya suda angau~hahahaha!!!!

halo0 blogger~heee....urm...ari ni aku asik senyum sorang2 je...hahaha!!!! means???aku angau la...adehhh;...wakakaka...hai...tah la..Si Die wat saya rase instimewa sangat...hopefully and insyallah moga hubungan kami ni berpanjangan...aku penah rase bahagia macam ni..tapi sekarang ni..aku lebih rase kan Chenta....OMG!! hehehe...urm,rase macam nak jumpe selalu...nak gay0t setiap mase...adehh,patah dahan pokok...hehehe...Ya Allah...Terima kasih Ya Allah...moga hubungan kami ni mendapat restu Mu...restu dari kedua ibubapa kami...insyallah...and sometimes 2 aku rase die adalah jodoh aku...tapi! as usual,jangan terlalu berharap and terlalu mencintai seseorang...hurmm...tapi saat ni...means,mase aku tengah taip ni...perasaan aku sangat kuat...Ya Allah...aku takut...takut jika aku jatuh....

Ya Allah...Moga hubungan kami berkekalan..
Ya Allah...Terima kasih kerana Kau telah membuka pintu hatiku untuk terima chenta...
Ya Allah...Berkati setiap perkara yang berlaku antara kami...moga kami tidak sesat dalam perasaan kami ini...
amin....

No comments:

Post a Comment