Saturday, January 15, 2011

Saya dan Chenta~ (opsss!!)


Hari ni aku nk cerita psal kesah chenta plak..urm,sape2 yg da taw psal ni sonyap2 suda..hahaha...yg x taw meh sy cite meh~haha...

Pertama kali aku ade persaan ni tyme aku form 3..aku ske gler2 kt mamat 2..haha! opsss~ urm,bese la kn mse 2 muda2 lg..mne la kesah sgt psal sume 2...tp aku x taw la die pn ske kt aku ke x..ktorg smpat knal sthn je,means dlm form 3 tu je la...hahaha..coz akhir thn 2 lps PMR die teros pindah ke rawang...n sampi la skg aku x jmpe da...hahaha...urm,xpe la kn ,mybe ktorg ditakdirkan tok berkawan sahaja..urm,tp ambik mse jgk la aku nk lpe die..hahahaha~(Oh My Prada)hee...then,aku move on my life without love...and i can survive my life ok! no man no cry~ wahhh!! hahaha...aku x pnah ade rse chenta lg lps sume 2 happen...cehhh~kre cinta mati la an an an...wkakaka~!!!tp blom abih lg psal chenta ni...hehehe....


Spjg hidup aku,aku x taw la ape yg org gler sgt psal chenta ni..so,until la one day,in 2009 aku gler sgt kat internet mse 2...hahaha!!! then,aku jmpe my second love...urm,mule2 aku kwn bese je gan die..urm,aku lyan je la kn..mse aku knal gan die 2,aku gah tension gler,so..aku mmg x lyan la die..haha!! aku nye la kejam swuh kwn aku yg lyan die...kwn aku pn lyan la die,dorg web cam..mse web cam 2 aku usha2 la dr jauh (konon!) then,"org yg aku usha 2" nk tgk aku jgk,aku pn tnjuk la mke kt die..kre face to face la kn (walaupun! web cam je) then,mse 2 la aku rse something inside (cewah!) tp,aku still diam kn diri...hahahhaa~ tp,lps dr 2 aku x  calling die pn,kre msing2 wat berlagak la an..hahaha...mse aku knal die 2 awl bln,then dlm tahun yg  sme tp bulan da tukar la an..haha..nk dijadikn cerita chenta ~ (Auww) kwn aku web cam gan die dlm blik ktorg,aku pn konon2 nk bajet kiut m`yebok la sblah kwn aku 2..hahaha!!! then,aku ingt die da x ingt aku lg,rupe nye die ingt..then,ktorg b`web cam la b`3..hahaha~ mse 2 mcm2 b`laku..hanya kami je yg taw ape...wakakaka~!! at the same day,ktorg pn borak2 la then,start dr situ aku tukar2 no phone gan die..ble da dpt no 2,pndai la an..hahaha!! ktorg pn offline tok ari 2...ahahhaha!!


Sejak dari 2 ktorg pn slalu jgk la calling2 mesej2...hehehe...kre bunga-bunga chenta la mse 2...tetttt...heeee...urm,until la one day,mse 2 aku cuti sem...he ask me, to be his special gurl..then,i accepted his proposal..haha!! urm,then bhagia la kami...(wah...poyoo~) urm,ktorg couple lme jgk la...ade pahit,pahit,pahit,manis,manis,manis...heeee...urm,ktorg bhgia sgt just sometime as a human we not perfect...gado2 2 bese la an...n mcm2 halangan n rintangan kami tempuh..smpi gado2 gan kwn aku...smpi aku pn hampir ptus kwn...urm...xpe la,lg pn sume 2 da berlalu..n die pn da bahagia gan some else..so,aku pn keep move on gan idup aku...as usual la kn aku pn trus m`cbe tok lpe kn die...aku kne lpe kn die sbb mybe die pn da mmg x kan nak kat aku lg..coz ea la,gan mudah die dpt penganti..n kwn2 aku pn da x ske die...so,sume ni hnya mse dan takdir yang bole tentu kn...aku terima sume ni...klo ade jdoh kami,aku terima..n hlangan 2 kami tmpuh sama2...tp,andai bkn jdoh aku..aku  terima jgk... :)

Cite aku x abih lg tentang chenta ni~hehe...slps berbulan2 aku cbe tok melupakan die...urm,kwn aku kta ter0k tgk aku keciwa....ter0k ke?aku rse bese je....huhuhu...urm,then aku pn melayan la lg internet...(x serik2 lg 2..)hahaha!! aku pn berkawan la gan sume org...x kire la ko laki ke ko pmpuan ke an an an..aku layan kn aje...hihihi...then,until la one day ni...(jeng..jeng..jeng) aku jmpe la gan sorg mmat ni..aku knal dlm tenet jgn la...tp ktorg da lme kwn...n aku pn x sangka air oren sedap cmpur susu...hehehe...

Aku kwn gan die lme,tp aku jarang teg0r die..(mse 2 aku kapel lg) so,aku pn wat x taw je gan die...then,ade la satu malam ni.aku web cam gan die,just borak2 kosong...then,smpi la die nk pngil aku "syg" aku kta kt die,aku x nk die pngil aku syg slagi ktorg xde pape relation...hahaha!!! taw ape jd lps 2??hahaha~ phm2 la kn...hehehe..mlm 2 jgk lps ktorg abih web cam,die call aku..n ktorg pn couple la...hehehehe~ sbnar nye xde sape pn yg taw aku kapel gan die,cz sume ni b`laku mse aku cuti sem...hehehe...n aku x sempat nk bg taw sume org coz aku kapel sgt la skejap ok! huhuhu....

Urm,tah la...mungkin aku x d takdir kn b`chenta wat mse ni...mybe aku yg t`lalu b`sgguh2 nk kjar chenta...tp chenta 2 bkn mcm aku....bak kta org,jgn d cari chenta 2...bia la die dtg sndiri..tp..aku x cari! mmg dtg sendiri pn! hahaha...hurm,xpe la...sume ni pengajaran tok aku,aku terima sume ni...dlm chenta ni jgn terlalu berharap..klo kte berharap sgt...ble x dpt,mmg la sgt kecewa...mcm aku la...hahaha!!! mybe sbb 2 kwn aku takut tgk aku kecewa...so,x taw la lps ni ade ke x chenta dlm ati aku ni...n aku harap aku kuat tok terima sume ni..aku nk seday sgt pn sume 2 da jd kn,so.aku terima je...telan je la peah! hahaha~ :D

No comments:

Post a Comment