Saturday, January 15, 2011

Aku dan Sekolah~!!!

Hai ,urm..kali ni aku nk cte psal tyme aku kt skol..aku dlu skola kt selayang baru...1st skol aku msti la tadika kn..hahaha!! then,aku masuk Sekolah Kebangsaan Selayang Baru 2..dari aku darjah 1 smpi la darjah 6..then aku masuk skola menengah...kt selayang jgk..nme skol 2 Sekolah Menengah Selayang Bharu...mse tyme ni byk yg aku x leh lpe...sume peristiwa ade...pahit,manis,masam,masin...sume aku telan..hehe...aku skol kt cni dari form 1 smpi la form 5...urm,tp! nk d jd kn skola aku byk,ble aku kne pndah mase aku f5...mse 2 tempat yg aku name kan rumah kne roboh...so,x smpat la aku nk abih kn skol...t`pkse la pndah randah...ish...cian aku...hahaha






Aku pindah d Bandar Tasik Kesuma,Beranang Selangor...klo org tnye beranang 2 kt mne,jenuh aku nk bg taw direction die...hurm...sabo je le teman..hahaha..aku skol kt Kesuma ni sempat la dlm 5 ke 6 bln,ps 2 aku da SPM..mse SPM 2 alhamdulilah result aku xde la ter0k sgt...aku dpt tawaran sambung form 6..tanpa buang mse n waktu aku pn ambik kputusan tok smbung f6..aku kt skol Kesuma 2 calon tompang je,so sume result aku kne ambik kt selayang..then,aku tgk nme aku ade kt skol sana..so,mle2 aku decided tok skol kt selayang jep...then,x smpi smggu aku tr0s tukar kt kjg...hehehe...n bermula la kisah aku n gengster ropol2...(ganeh x bnyi?)hahaha!!
* p/s : ni pic mse aku form 6.. :D

No comments:

Post a Comment