Saturday, January 22, 2011

Cerita Saya~


Haloooo...ari ni aku nk cte psal diri aku...life aku..n ape yg aku fikirkan tentang hidup...aku ni kdg2 ade perangai yg pelik ckit la..aku ske pk bende2 yg kdg2 tu x masuk akal..hahaha!! ( aku x gler taw ) urm,aku slalu pk,knape aku lahir dijadikan seorang manusia..tp ni dulu la..skg ni da taw da...mne bole tentang hukum Allah kn..dlu aku selalu fikir..kenapa aku rse diri aku ni lemah sgt...selalu fikir yg negetif tentang diri sendiri..means dulu aku ni sgt lack of self confidence..tp skg ni x lg..skg ni aku da byk bergaul gan org..and kawan2 aku pn ramai and mereka sume sgt berkeyakinan diri..so,perlahan2 aku pn berubah..


Sejak aku pindah ke Kesuma,kehidupan aku sgt berbeza...mungkin disebabkan keadaan sekeliling kot..ea la,dlu aku duduk kawasan setinggan..and sangat jauh dari orang..dulu kehidupan aku susah..tp skg..alhamdulilah...aku bukan la nk bangga dengan ape yg aku ade sekarang ni,just aku bersyukur kehidupan aku berubah..kwn2 aku nmpk je aku senang,tp hakikat nye hanya aku yg taw... :)

Sekarang ni aku sangat selesa dengan ape yang aku ade..aku selesa dengan diri aku,aku selesa dengan kawan-kawan aku and aku selesa dengan kehidupan aku... teman hidup???mungkin bukan sekarang untuk aku fikirkan..iya,aku mengaku itu adalah satu keperluan dalam kehidupan,tapi sejak2 aku kehilangan chenta,aku tak kan mudah pertaruhkan chenta aku terhadap orang lain..dalam masa yang sama aku akan cube berubah menjadi seorang yang kuat semangat and menjadi seorang yang lebih tabah di masa hadapan...insyallah... :)

No comments:

Post a Comment