Friday, January 21, 2011

My hobby and my ambition


hai2 fren~ ari ni aku nk cte psal aku n hobi aku and cita2 aku...(sape yg da taw sonyap2 yo la ea) :D  aku ni ade hobi yg pelik ckit la..aku ni ske make up kwn aku klo aku ade free tyme...hahaha~ pelik ke? pd aku pelik la jgk coz x rmai pn yg ade minat mcm aku ni..aku ske sgt kt make up since aku kecil lg..mybe mse ma2 aku mengandungkan aku dia pn ske make up kot..hehehe...urm,mse um0 aku dlm ligkungan 9-12 tahun aku ske sgt tgk Nona..ala,yg kt TV3 tu..urm,mybe sebab pengacara dia cun kot! (oppsss) sejak dari situ la aku pn cuba-cuba la nk pkai make up..masa um0 aku 15 tahun aku da pndai pkai celak..hehehe..seb0k aku suruh ma2 aku belikan alat solek..hehehe..tp aku hanya pkai make up masa umo aku 19 ke 20 tahun...(mcm 2 la)..



Sejak pada tu aku terus gilakan make up...( ish3..)sampi la skg..cita-cita aku pada mulanya nk jd seorang cikgu..tp 2 sume mse aku kecik la..lme2 gan cepatnya mse berubah aku pn bertukar fikiran...ish3...aku x ingt plak ble masa aku berubah fikiran...hehehe...start dari situ la aku sangat..sangat..sangat minat gan make up...stakat ni pencapaian aku dalam dunia solekan ni dah mencecah sampi make up orang yang bertunang( poyo je) hehe...pd aku mencapaian aku 2 sgt menbanggakan,sbb aku x penah kot make up org len selain sendiri..so,skg ni aku da tekat nk wat business sendiri..( insyallah..)


                  Aku harap kemahiran yang aku ade ni x kan "tengelam" macam 2 je..insyallah,mudah-mudahan cita-cita aku ni tercapai..pada org yg x phm gan cita2 aku ni xpe la...selagi minat aku ni masih mendalam..aku teruskan je..tp klo satu hari nanti mnat aku ni da "tengelam" mybe mse 2 aku pn tengelam...huhuhu...




 So,ni la sedikit sebanyak tentang aku yg x seberapa ni..org msti x faham gan minat and cita2 aku ni..pada aku ,cita2 dan minat aku ni mmg ade gan aku sbb pada aku,make up ni satu seni yg sgt cantik..and aku ni mmg la sgt ske seni...tp skg ni aku da x melukis da...x taw la ble mse plak aku nk melukis kan..hehe... :D



 So ni la antara orang-orang aku penah make up...bese-bese je aku make up dorang           ni..hehe..cbe le tgk..da tgk komen2 la ea.. :D



No comments:

Post a Comment