Wednesday, July 29, 2015

The new chapter in my life

Assalamualaikum blogger..sangat2 lah lame nye aku x update blog ni kan..perghh..dasyat! Hehehe..nak wat mcm mne..life skg x same dgn life jd student dlu..hurmmm..banyak sgt sgt kesah yg dah jd dlm hidup aku..hurmm.. i am a bit down with my life right now..may be because of my aged..posibble..hahaha..adoii..tua dah mak ni nak oii..heee

Actually aku sndiri pon x taw mcm mne nak start cerita about my life..ok..start with my condition 1st..alhamdulillah..xde perubahan dari segi luaran..maintain..x naik x turun..gitu je lah..hee..then..about my friend...hurmm..lot of changes..one by one leave me and i left them..so many things to be settle..so i decided to stop being with them..nmpk kejam x aku? Hahahaha..haihhh...selalu sgt mengeluh pon x elok jgk kan..so..past is past..yes i admit..i really miss them.. a lot! But..ape yg aku buat kt dorg tu terlalu kejam utk dorg terima aku balik..walau aku nmpk jahat..tapi kami same2 kejam sbnar nye..hihihi..

Alright then, about my career?? Hurmm..alhamdulillah planing for opening a shop..mybe accesories n shawl..tp x sure lg la..doa kn sume nye success..insyaAllah..moga Allah permudahkan...okeh..what else? Married? Hurmmm.. i'll think about it later..bole x mcm tu? Hahaha..mungkin seru Nya tu blom smpai lg..hati mahu..tp klo tangan bertepuk sebelah je..mmg smpai ke sudah x berbunyi..ea dok..hehehe..hoping the best for my future... ya Allah...satu demi satu aku tempuhi..alhamdulillah aku mampu..walau ade kala nye aku x kuat..tapi aku bangkit demi untuk keluarga aku...aku cube nmpk kuat utk mereka...insyaAllah..

Banyak lg yg aku nk ceritakan sbnar nye..but..make it short its easier for you guys..hehe..xde la bosang nk bace panjang2 lebau..bak kate org melake..hihihi..

Walau aku tidak seceria dulu..tapi setiap hariku cube untuk menjadi terbaik buat semua..
Walau aku banyak menyakitkan..tapi aku cube menperbaiki..
Walau aku tidak nmpk kuat..tetapi aku juge tidak lemah..insyaAllah...

No comments:

Post a Comment