Sunday, April 27, 2014

mencari arah tujuan hidup

As salam blogger.. xkisah la ade org bace ke xde blog aku ni..yang peting aku dapat luah kan ape yang aku rse dalam diri aku..dalam hidup aku... thanks pada yg sudi membace.. :)

Setiap hari..setiap mse dan ade kala nye bila aku sendirian..aku terfikir akan kesalah diri yang pernah aku lakukan.. apa salah aku hingga aku selalu di jadikan pilihan kedua.. apa salah aku bile aku memberi kasih sayang dan aku di balas dengan kekecewaan..apa salah aku bile aku memepercayai seseorang, kepercayaan itu di balas dengan penuh penipuan dan penuh kepalsuan..kesempatan? Mengambil kesempatan atas kebaikan aku? Aku terlalu lurus?aku terlalu naif? Aku x rse begitu.. mungkin ade kesalahan aku yg aku tidak sedar dan faham..

Aku cube berubah menjadi seorang yg lebih agresif dan aku cube jd seorang yang menyakitkan hati..dalam mase yang same xde sape yang nampak effort aku tu..

Aku hanya layak jd org kedua dalam hidup mereka? Tak layak ke aku untuk menjadi seorg yg istimewa dalam hidup seseorang.. tak layak kah aku untuk di cintai oleh seseorang yang hanya mencintai aku.. tak layak kah aku untuk menjadi kegilaan die seorang...

Mungkin mase aku masih panjang.. mungkin Allah menulis jodoh ku masih jauh..masih banyak yang perlu aku pelajari dan masih banyak pengalaman yang perlu aku timba sebelum aku menjadi seseorang yang di sayangi,di rindui dan di cintai...

Doa, usaha dan tawakal lillahitaala...
**la hawla wala quata ila billah..**

No comments:

Post a Comment