Thursday, July 30, 2015

Happy tua day for me..

Assalamualaikum my dear reader..alhamdulillah..hari ni genap umur aku yg ke..kire la sendiri..hahaha..terase diri ini tua sgt dah..hahaha..whatever is..hidup perlu diteroskan walau ape pon kan..anyway..alhamdulillah happy sgt..walaupun xde sambutan sgt..tp aku sgt bersyukur sbb masih sempat mencecah usia aku yg skg ni..syukur sgt2 ya Allah..terima kasih buat semua yg sudi wish from my fb..my wechat..whatapps and yg call 😊

Teringat pula mase zaman2 student dlu..hehehe...dgn telo nye..dgn tepung nye..bole jd kek la..hehehe..nasib baik kwn2 aku dh prepare kek awal..klo x msti dorg gigit aku..hehehe..dah 4 thn dh zaman tu berlalu...cpt nye mase...klo x sambut rmai2 pon..msti ade hadiah dari mereka...syukur sgt..thanks a lot..tapi tahun ni..xpe la...bkn rezeki aku...

Terima kasih buat semua yg ingt n wish for my birthday..terima kasih juge utk doa2 kalian semua..insyaallah..jika diizinkan oleh Nya alhamdulillah..jika tidak diizinkan mkne nye..sile cube taun dpn..hehehe..moga Allah membalas doa2 kalian dgn setimpal..amin..

Buat kamu berdua yg ade dlm ingatan..terima kasih tak terhingga ats kenangan yg pernah kite bina dlu..dari zmn skolah..study..practical..smpai la sudah bergelar isteri..aku sentiasa mendoakan kebahagian dunia akhirat buat kau sekeluarga..moga Allah membalas setiap perkara baik yg pernah kau lakukan utk aku...

Aku terfikir sejenak..dlu kite sahabat..skg kite bermusuh..dlu aku melindungi..skg aku menghukum..andai umurku tidak pjg..aku minta kau maafkan segala salah dan silap..segala baik dan buruk..halalkan setiap titik air..setiap butir beras yg pernah kau beri utk aku..halal kan segala jasa yg pernah kau laku utk ku..

Aku x buang sesiapa..cuma..aku tak nak tgk org yg aku sayang derita dan kecewa dgn ape yg berlaku terhadap diri ku..aku tahu..kau layak bahagia bersama org yg tersyg...maafkan aku...

No comments:

Post a Comment