Tuesday, January 17, 2012

it always me..the loser for a love..

salam...hai2...suspen kan my title? hurmm..yeah..it always me the one who is hurt with a person how just wanted to keep playing with my heart..do i look like a doll? do i look like a person without any feeling? do i?? yes,,i`m a happy person..but..itu bukan cara nye tok wat aku kecewa...again and again with love..susah ke nak bagi taw sume nye..

aku cube tok tidak syg die lebih dr sepatutnye..tapi..aku x mampu....x bole..die sentiasa ade..sentiasa menjaga aku...wlpun jauh..wlpun tak penah bertemu...dari mule perhubungan...aku taw..die milik someone..tapi...die sentiasa care...sentiasa update tntang diri die..sentiasa ade setiap kali hati aku memangil...tapi..die bukan..and bukan die...and...skrg..aku cube tok menjauhkan perasaan aku ni..wlpun die kata die da ske aku dr sptt nye and die kata aku matang,best and len dr yg len..tapi..sume 2 x kn ubah apape kn..

so...i`m hopping that you are happy together with the person your choose.. i`ll try to forgot you day by day...even though it hurts me..but..i have too.. sy bukan perampas..sy bukan penghalang tok seseorang bahagia..and...sy akan cube tok jauh kan diri sy...sy akan cube...and...hopefully i can do it..ea..sy kejam..tapi...saya kejam tok diri sy..tok hati sy...dan perasaan sy yg x mampu di sakiti lg...maaf kan sy...

*sy doa awk bahagia... *

No comments:

Post a Comment