Tuesday, April 12, 2011

What a tried day~ haih~ :D but.. HAPPENING!!

Halo0~ hurm,da lame kan aku x update my blog ni?heee...actually last week i`m very very busy...dari hari isnin sampi la hari sabtu..hurm,ape je la yg aku wat kan?heeee... starting monday, after class at 10 am.. aku memang xde kelas da lepas 2,then..at the evening i have a practice for futsal :D heheehe...OMG! aku men futsal??bet0l ke ni?hehehe...yup2..bet0l punya ma~ni la 1st time dalam hidup aku, Men Futsal ok! hahaha...actually i like it, best sangat..sebl0m ni aku penah je try men futsal ni..saje2 mse 2...and i loike it! heee...disebabkan aku n budak2 kelas aku baru 1st time join...so...keputusan nye pn agak mengecewakan...ape bole wat..heee...tapi nak wat macam mane kan, futsal tok pempuan 2 only have 4 group..so,memang la nampak kitorang no. 4..haha! walaupun dapat no 4 kitorang still happy..coz,ni la 1st time kitrong join Sports day tok kolej aku...hahaha~

Selain aku yang ambik bahagian,kawan bek aku Cik Ada n my housemate Cik Ujie pun join sekaki...tapi,dorang men bola jaring, so x same la gan aku...urm, dorang ade jugak ajak aku men bola jaring 2..n dengan bangga nya aku kata kat dorang yang aku memang langsung x pandai men..hahaha!! sebab pada aku bola jaring 2 susah..haha! tapi! aku ni kata je x pandai men,komen nye bukan men lagi mase dorang men 2..hehehe...macam terer plak aku an...wakakaka...belasah la labu...hikhikhik...
It was very fun! hehe..so,let see the picta that we take..hehehe




No comments:

Post a Comment