Thursday, April 14, 2011

hope everything is find...

Salam sume blogger...hai,..urm, ari ni mo0d aku tengah bercampur2...korg mesti tertanya2 mane la Si Die yang selalu aku cite 2 kan?....hurmm...aku nak cite pasal die..tapi aku x taw nak cite ape...coz aku sendiri pun x dapat nak contact die sampai hari ni...since die kata die nak balik tengok ayah die..sampai la hari ni...no more words..aku wonder sangat..dalam hati selalu ade die..tapi kadang2 2 aku takut aku yang bertepuk tangan sebelah...and suddenly...ade Seseorang datang...means die nak kenal aku..and nak close gan aku...tapi aku x taw nak kata ape sebenar nye relation aku gan Si Die and Seseorang 2...

Setiap kali aku berhubung gan Seseorang 2...aku mesti akan teringatkan Si Die...aku x bole nak lupekan die..and aku sendiri yang x nak lupe kan die...aku takut Si Die kecewa dengan aku..and aku jugak x nak Si Die kecewakan aku...aku rasa,aku sangat sayangkan Si Die...tapi bile jadi macam ni...aku x taw nak kata..aku  lost in my on heart..tapi..aku memang sayang kan Si Die...dalam mase yang same aku x nak Seseorang 2 kecewa dengan aku...aku x nak die fikir aku hanya mengunakan die..cume...sy seorang yang setia...aku susah nak terima orang len dalam hati...aku x nak die berharap..and aku x nak die kecewa dengan aku...aku x suke ape yang aku wat kat die... i`m really sorry...

No comments:

Post a Comment