Tuesday, September 3, 2013

Pray and always pray for the best..insyallah...

Salam, hello my blogger friends! agak terlewat update plakk..sorry la ea..hehe..what ever it is, we are still in RAYA MOOD!! Selamat Hari Raya Aidilfitri!! yeay! *happy nye!* haha.. actually aku x taw nak update ape tapi tangan ni rasa nak menaip banyak banyak plak..hehe..hurmmm..

Picture tu macam mengangu mood raya plak rase nye..haha! but..that whats happen..Before this, the words LOVE was just in my dream..but know it is really happen to me..Sometimes, dalam hati tetap ade rase x puas hati..was-was..ragu-ragu..sebab?? sebabnye belom ade pengakhiran yang betol2 menjanjikan hubungan itu berakhir dengan kejayaan atau kegagalan..kite manusia hanya mampu merancang..rancangan manusia tidak sehebat rancangan Allah..Dia je yang tahu setiap pengakhiran hidup kite..sekuat mana rancangan kite jika Dia tidak mengizinkan sesuatu perancangan itu..pasti membawa kekecewaan, kesedihan,penderitaan yang teramat sangat..aku sentiasa berdoa moga hubungan kami bole kekal ke akhirnya..aminn insyallah...

Kesempurnaan seseorang tu terletak pada pandangan kite..mngkin orang lain x nampak kesempurnaan die..tapi pada aku..die cukup sempurna..cukup mengambil berat dan sangat memahami jiwa perempuan aku..hehe..aku x pernah sekali pun rasa malu keluar dengan die..aku bangga setiap kali keluar dengan die..aku x kesah pandangan orang terhadap die..sebab kesempurnaan x pernah ada dalam diri manusia..aku sendiri pon x sempurna..banyak kekurangan aku die terima..banyak juga nasihat die untuk aku..setiap kali aku menangis die ade..sentiasa tenangkan aku..always make me laugh..always make me fall in love again and again..aku bukan nak membanggakan die..tapi..pada aku die sangat-sangat istimewa..dalam masa yang sama aku sentiasa terfikir..mungkinkah kami akan begitu hingga ke akhir hayat atau hanya seketika..

Hanya Allah yang mampu menjawab doa kami..hanya Dia yang tahu pengakhiran cerita kami..hanya Allah yang tahu ape yang ade dalam hati kami..kebahagian itu pasti..tapi..sampai bile?selagi kite bersyukur atas segala rezeki, nikmah dan hikmah Nya..selagi itu la Dia akan memberi yang terbaik untuk kita..

Rancangan Allah adalah sebaik-baik perancangan..

No comments:

Post a Comment