Wednesday, December 14, 2011

whats wrong with me? aish~

hai hoi hai..hehehe...hurm,kenape gan aku ni? selalu sangat nak emo, tapi kali ni aku rasa kalo aku emo pun bertempat kot..hurmm..aku fed up with guys..YES! ape pn yang dorang cakap sikit pun aku x akan percaya..percaya pada mulut..tapi x pada hati..enough la kan?hurm,nape aku emo sangat ni? bese la..sume lelaki yang aku kenal,aku cari2..sume nye x bole pakai..yang nampak baik 2 pun x sure bole pakai..

Memang lumrah lelaki akhir nye bersama perempuan..n perempuan pun macam 2..bla~bla~bla~bla~tapi,kalo sampi sekarang xde satu lelaki pun yang bole wat aku percaya dorang adalah mahluk yang paling di perlukan dalam hidup aku...hurm,wat ape kan? like my friend told me before "pempuan ni senang je kene tipu,wat ayat manis sikit..mesti cair pnye" hurm,nape la aku x bole detect dari situ? maksud die kat situ  ialah, orang pmpuan lemah dengan pujuk rayu lelaki,lemah dengan kata2 "lembut" lelaki kan? so, that means same like girls ke? hurm,tapi..kalo pmpuan nak tipu kadang2 x sampi ati rase nye kan..so girls, i think, after this we must be have the same idea like them..so that we know their "program" how to manipulate us..just be a player like them..ok?hurm..ble pempuan da bertindak,mybe dorang pun x sangka kot..

Lagi kite bagi muke,lagi dorang lemak kan?so,just be like them..easy n simple right? ok,i`m just remind my self to be mean like them~hahahaha..layan je kan..just follow the rules..

Wahai lelaki2..tolong la jangan bia kan  saya bertindak kejam  ea..saya pun x nak jadi kejam..tapi,lembut2 orang perempuan ni len macam :D so,renung2 kan ea.. :)

No comments:

Post a Comment