Friday, August 26, 2011

what happen to me..hurm...

Assalamualaikum...hai alls..hurm, knape ni?mcm xde mo0d je? yess...i`m...korng mesti muak bace blog aku ni kn..sbb 2 la x ramai yang nak bace..huhu...

Pengalaman wat kite susah nak percayakan someone..tapi aku...mungkin aku ni terlalu percayakan someone sampai aku x taw menilai kebenaran n penipuan..erk~ ter0k nye! opss~ hurm.. what should i do? damn~ hukhukhuk...

korang...sowie taw sbb selalu post yang bukan2..tapi..ni kan blog aku...aku bole tulis ape aje yang aku nak..aku ni da macam desperate housewife plak..hahaha!!! bukan nye x bole idup without man right? so..what?? haha..

Korang selalu nampak aku ni happy go0 lucky..tapi..aku je yang taw ape yang aku rase..hurm..xpe la kan.. sume ni ade hikmah nye..maybe ni balasan tok aku...hanya Dia taw...Dia menjatuhkan hukuman terhadap aku..n Dia juge taw kenape...

Hidup x selalu nye indah...senyum x selalu nye terukir d bibir..tapi...selagi terdaya,itu la yang aku lakukan :)

No comments:

Post a Comment