Sunday, June 19, 2011

once again~ always pretending~ ha ha ha~

hallo blogger~ aku malas cikit nak update blog aku sebab aku malas nak taip kot..haha..ok,topic for today is 'Once Again , Always Pretending' nak taw kenape? kawan aku kata aku ni macam 2..selalu sangat pretend yang aku ni baik sannnnnngggaaaaatttt~ huh! hurm,macam2 aku nak taip ari ni..nak luah kan sume yang terbuku yang terpendam dalam hati..

Selama aku kawan gan die,selama aku hidup gan die..memang aku ni suke sangat wat die sakit hati gan aku..sejak aku sekolah lagi aku wat macam 2 kat die sampai la aku da masuk kolej belajar same gan die..rumah same gan die.. kelas same gan die...sume la sama~ selama hidup gan ko aku memang banyak menyusahkan ko,aku memang selalu sakitkan hati ko..aku selalu wat ko nagis sebab aku..dulu mase aku gan ex aku pun cukup banyak aku wat ko nagis.. aku memang selalu macam 2 kan? selalu sakit kan ko..aku selalu wat ko~

SABA ADE BATAS WOH!!

No comments:

Post a Comment